1 Eylül 2010 Çarşamba

SÜTAŞ bayram tatlım geldi...


bugün evimize kargoyla gönderilmiş güzel bir paket geldi.özenle hazırlanmış içindeki sütaş tatlım'ların bozulmamsı için 2 ayrı buz tableti  ve 12tanede sütaş tatlım konulmuş.buradan çok çok teşekkür ederim ne yalan söyleyeyim reklamlarınız da gördüğümde inanmamıştım ama bir şansımı deneyeyim diye; arkadaşlarımla iftar yemeğinde çekildiğimiz fotoğrafımızı gönderdim.bayramda demiştiniz;ama bayramdan önce gönderdiniz...buda sütaşın ne kadar güvenilir olduğunu birkez daha göstermiş oldu...arkadaşlarım sizlerde katılmak isterseniz http://www.sütaş.com.tr/ adresini ziyaret edip sütaş ürünüyle birlikte çekilmiş olduğunuz fotoğrafınızı ekleyip bu güzel tatlılardan yiyebilirsiniz.ayberk gelir gelmez çilekli olanı açtı ve yedi.o yüzden resimde birisi eksik:)bende iftar sonra inş. çikolatalı olanlardan yiyeceğim:)pek bi canım çekti:)

5 yorum:

zeynep dedi ki...

Afiyett olsunnnnnnnnnnnnnn..

sevilayinaynasi dedi ki...

teş.ederim zeynepcim

Adsız dedi ki...

ayyyyyyyy sevilaycıııııım çok özendim paketine sütaşın ellerine sağlık.hemen bir iftar masası resmimiz vardı göndereyim istedim ama sütaş yoktu masamızda.bugün alıp çekileyimde bende yollıyım bari hala geçerliyse tabi.
afiyet olsun canım yarasın ayberkime.
filiz.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cnm bizde gönderdik acaba her gönderene geliyor mu?

sevilayinaynasi dedi ki...

filizim gönnder cnm ben pek bi mutlu oldum valla gelince çok güzel bir hediye oldu gerçekten.ben annemlerin adınada bir resim gönderdim dün onlarada geldi annem çok sevinmiş.

pembesinti arkadaşım resiminizi gönderdikten sonra mail adresine hediyeniz gönderilmiştir diye msj geldim mi?bana gelmişti.

bunlarda ilginizi çekebilir belki.

Related Posts with Thumbnails