30 Ağustos 2010 Pazartesi

süpriz biber dolması

ramazan sofralarınıza değişik meze arıyorsanız işte güzel bir tarif size.hem pratik hemde kızartmayı sevenler için güzel bir tarif.

malzemeler:
10adet dolmalık biber(ben kişi başı olarak düşündüm)
1patates
1patlıcan
1domates
kızartmak için sıvı yağ
tuz

yapılışı:
biberlerimizin içlerini temizleyip güzelce yıkıyoruz.patatesimizi ve patlıcanımızı soyup küp küp doğruyoruz.patlıcanımızı tuzlu suda 15dk. kadar bekletiyoruz.ardından patates ve patlıcanı yağda kızartıyoruz.kızarttıklarımızı dolmalık biberlerin içlerine doldurup ağzını domatesle kapatıyoruz kızgın yağda dolmalık biberimizi de kızartıp sarımsaklı yoğurtla servis ediyoruz.afiyet olsun.

8 yorum:

zeynep dedi ki...

Hımm sizi kandırıkçılarrrrrr..;))nefis görünüyor ellerinize sağlık...

sevilayinaynasi dedi ki...

işte ben böyle kandırırım;)teş.ederim cnm

Adsız dedi ki...

şahane bi şey ay nerden geldi aklına sevilaycım bayıldım mutlaka misafir sofralarımda olucak artık bu tariğf.
bu arada yuppiiiiiiiiiiiii yorum yapabiliyoruuuuuum.kavuştum sevilayımın lezzetlerine yuppiiiiiiiiiii.
filiz

sevilayinaynasi dedi ki...

benden de yupiiii cnm senin yorumların gerçekten beni çok motive ediyor.gerçekten güzel oluyor denemeni öneririm.

Tijen dedi ki...

Kızartma dolma hiç yememiştim Sevilay, yani yedim ama bizim dolmalar gibi değildi. Meksikalıların peynirli acı biber kızartması. Ellerine sağlık!

sevilayinaynasi dedi ki...

sağol cnm.çok güzel olduyor öneririm.teş.ederim ziyaretin için.

AGYILMAZ dedi ki...

Sayın Sevilay Hanım;
Malzemelerimizibiberlerin içine koyduktan sonra mı biberleri kızartıyoruz?
Ben pek anlayamadım okısmı

sevilayinaynasi dedi ki...

arkadaşım önce içine girecek malzemeler kızartılıyor sonrasıda çiğ biberlerin içinde doldurulduktan sonra biberler kızartılıyor.

bunlarda ilginizi çekebilir belki.

Related Posts with Thumbnails